Persoane interesate

luni, 2 august 2010

August 11 - Brosa

2 comentarii:

  1. Mihaela ! Ce placere sa cunosc si un artizan Roman ! Imi plac la nebunie lucrarile tale, sint frumoase, vesele si pline de imaginatie :) Cu ce lucrezi, polymer clay ?
    Iar Bianca si Mihai sint adorabili, citi ani au ? Cunosc bine balaceala in piscina din curte, in caldura insuportabila de aici e singurul lucru care-l mai racoreste pe juniorul nostru, Diego, care are 4 ani si jumatate, altfel nu se poate sta afara.
    Daca ai o pagina pe Facebook, mi-ar face placere sa tinem legatura mai frecvent.
    Sa aveti o zi si o vacanta faina de tot,
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru aprecieri, sigur ca mi-ar placea sa tinem legatura, am pagina pe Faebook dar nu prea intru, am putea pe mess, dar tinem legatura.Te pup. O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere